12 december 2006

GvD

Ik wilde zo even een brief posten en ging naar het postkantoor voor een postzegel. Ik stond zoals gewoonlijk eerst weer minuten lang in de rij en toen ik eindelijk aan de beurt was en zei dat ik een postzegel wilde kreeg ik als antwoord dat ze geen losse postzegels meer verkochten. Ik zei wat ? De meneer achter het loket vertelde dat ik een vel met minmaal 10 zegels moest kopen.

Ik heb m'n brief gepakt en ben maar weer weggegaan. Ik weiger gewoonweg aan dit soort van dingen mee te doen. Ik ga de brief wel persoonlijk brengen naar de geadresseerde. Je kunt anno 2006 godverdomme niet eens meer een losse postzegel kopen !!!

2 opmerkingen:

Naiyaru zei

die goede oude tijd... Je kunt bij de Jamin ook geen losse snoepjes kopen. Dus prop ik die zelf maar alvast in mn mond ;)

Anoniem zei

Ik koop ze tegenwoordig per 50 in. De rolletjes van 100 postzegels die ik kocht zijn veranderd in rolletjes van 200 stuks of velletjes van 50. ook geen verbetering.