19 maart 2007

Liedje

"Zet God op de pot,
stop de profeet maar in je reet en dans voor het vrije woord.
En als je dan wordt doodgeschoten
heb je van dit lied genoten.
De een die wordt verdreven, de ander wordt vermoord;
hiep, hiep hoera het vrije woord!

Gristenhonden geytenneuqers, iedereen doet mee.
Jezus en Mohammed op een openbare plee.
Nee, ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zal...
voor straf me laten pijpen door de meiden van Halal.
Het vrije woord gaat nooit verloren.
Al vliegen de kogels om je oren.
Maar als zo'n baard me dood wil schieten hoop ik dat ie mist.
Want ik ben een bon vivant ik ben geen zelfmoordterrorist."
Je bent moeilijker te raken als je bereid bent af te slanken
in die zin had van Gogh het allemaal aan zichzelf te danken.
aldus zong Meneer Teeuwen gisteren in Amsterdam bij de onthulling van het monument voor Theo van Gogh...
Lees meer bij GeenStijl.nl

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En wat is jouw mening over die herdenking (en het gezonden lied) gisteren?

(-_-)zzZZzz zei

Ik vind dat Hans Teeuwen de spijker op de kop sloeg met z'n toespraak en het lied...

Anoniem zei

Teeuwen was gewoon goed en verwoorde precies waar de schoen wringt als het gaat om het vrije woord.