17 februari 2006

Boek

Vandaag ontdekte ik een nieuw boek van een schrijver waarvan ik zo'n 20 a 25 jaar geleden alles las. Beter gezegd alles verslond... Naam: Stephen Donaldson. Hij heeft lang niets meer van zich laten horen of misschien heb ik die boeken gemist ? Het kan natuurlijk altijd zijn dat hij wel schreef maar dat ze niet vertaald werden naar het Nederlands. Enfin, hoe het ook zij. Ik heb De laatste kronieken van Thomas Couvenant gekocht.

Feitelijk het 7e deel en vervolg op de Kronieken van Thomas Couvenant... De voorgaande 6 delen heb ik destijds... slik, ik word oud... met veel plezier gelezen. De voorkant meldt: Eerste Kroniek. Dat suggereert dat er nog meer delen gaan volgen. Ik heb deze nog niet gelezen maar ik verheug me nu al op de volgende delen.

Update: Hij heeft nog een website ook. En dit boek is dus de eerste uit een serie van 4 nieuwe boeken. Zo lees ik aldaar...

Geen opmerkingen: