02 maart 2006

Herontdekt

Ik weet niet hoe het met uw platen-, CD- & DVD-collectie staat maar die van mij is tamelijk omvangrijk ( > 1000 ) en eerlijk gezegd is het een beetje een chaos aan het worden. In mijn verzameling zitten allerlei verschillende soorten indelingen. Zo heb ik alle verzamel CD's bij elkaar staan. De CD's met afwijkende formaat verpakking staan bij elkaar. Sommige CD's van bepaalde labels staan bij elkaar en sommige artiesten staan alfabetisch bij elkaar. In die chaos is het mogelijk dat ik bepaalde CD's gewoon compleet uit het oog verlies en pas na jaren(?) herontdek en weer veelvuldig afspeel...

Zoals afgelopen weekend herontdekte ik de CD's van Sensurreal in m'n platenkasten. Toch zeker 2 jaar niet gespeeld en ze stonden ook nog niet op m'n iPod... inmiddels staan ze daar wel op en ze zijn nog steeds leuk...

Geen opmerkingen: