27 april 2006

Van boven

Google heeft recent de satelietopnamen van o.a. Den Haag in Google Earth vernieuwd. De beelden zijn veel scherper dan voorheen. Zo kun je nu gewoon mensen op straat zien lopen.

De woning waar mijn "nieuwe" appartement is gevestigd is ook redelijk goed te bekijken vanuit de lucht. Ik heb, in rood, globaal de indeling er overheen getekend.

Klik op de afbeelding voor groter - (Google Earth)

Update: En als we het toch over Google Earth hebben. Met de opkomst van diensten als Google Earth ontstaat er een geheel nieuwe mogelijkheid voor adverteerders. (Ik weet overigens niet hoe serieus we deze site moeten nemen.)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit had ik niet van je verwacht. Je bent zo voorzichtig met alles wat iets van je persoon kan prijsgeven, maar je zet wel je nieuwe woning op je site. Je blijft wel verrassend.

Anoniem zei

Lijkt me niet dat je groundads al te serieus moet nemen. Heb je al op 'Sell Ad Space' geklikt en gekeken hoeveel provisie ze uitbetalen :P