08 mei 2006

Laatste nederlander

Zoals je misschien wel hebt gelezen ben ik verhuisd en m'n vaste telefoonnummer is meeverhuisd. Althans dat was de bedoeling. Probleem is, naar nu blijkt, dat ik telefonisch onbereikbaar blijk te zijn geworden. Ik kan zelf gewoon bellen met m'n telefoon maar als iemand mij probeert te bellen dan horen ze de telefoon wel overgaan maar de telefoon gaat bij mij in werkelijkheid niet over.

Ik heb inmiddels meerdere malen gebeld met de KPN storingdienst en de enige oplossing die zij zien is een monteur sturen. Iets wat me minimaal 50 euro gaat kosten. Dus dat gaat zeer zeker niet door. KPN kan de pot op. Ik heb daarom vanochtend m'n vaste lijn opgezegd en heb een mobiele telefoon besteld... en niet bij KPN overigens.

Ja ja, ik, de laatste Nederlander die uitsluitend nog met het vaste netwerk van KPN belde, ga eindelijk over op mobiel bellen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Eindelijk. zzZZzz is voortaan altijd, overal en voor iedereen bereikbaar.