23 augustus 2006

De komende verkiezingen #1

"De VVD zal in haar verkiezingsprogramma niet voorstellen de AOW-leeftijd te verhogen van 65 naar 67 jaar": zo lees ik op de site van de Telegraaf. Nou dat is een positief bericht.

Wat staat er nou nog meer in dat artikel ?
"Binnen vier jaar zou Rutte de Bijstandswet willen sluiten voor iedereen die niet arbeidsongeschikt is. De VVD-lijsttrekker wil dat mensen met een uitkering verplicht aan het werk gaan, mogelijk tegen 50 of 70 procent van het minimumloon " Hmmm... dat is minder positief. Ik vind het prima als de bijstandswet "op de schop moet" , zoals het in dat artikel genoemd wordt, maar het gaat me net iets te ver om mensen voor maar 50% van het minimumloon te laten werken... Stemmen op Rutte in november ? Ik dacht het niet !!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Volgens mij mag je alleen de politiek in als je idiote plannetjes hebt.