11 augustus 2006

Leuk

Scene from the Worlock video Ik begin eindelijk te begrijpen waarom een site als YouTube zo populair is. Je kunt er allerlei filmpjes bekijken die door gebruikers zijn ge-upload, waaronder ook muziekvideoclips.

In de jaren negentig was ik een groot fan van Skinny Puppy maar clips van die groep had ik dus eigenlijk nog nooit gezien. Tot nu dus. Kijk bijvoorbeeld eens naar de clip van Worlock van het Rabies album uit 1987. Die had ik dus nog nooit op tv gezien en ik begrijp nu ook waarom... Of kijk eens naar Choralone van hetzelfde Rabies album.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jouw muzieksmaak is niet de mijne ...

(-_-)zzZZzz zei

@Jetje: :-) ... als je muziek van Skinny Puppy nog nooit eerder gehoord hebt kan me je reactie wel een beetje voorstellen. Zo rond de beginjaren '90 vond ik dit soort muziek heel erg leuk... en dit nummer vind ik eigenlijk nog steeds erg goed