03 januari 2006

Fijne jaarwisseling gehad ?

Ik las vanmorgen, in de reacties op een ander log, de vraag of men een fijne jaarwisseling had gehad. Hmmmm.... ???? Ik weet het eerlijk gezegd echt niet meer wat ik allemaal met de jaarwisseling heb gedaan. O, ik weet toch wel iets. Ik heb in ieder geval gedronken, veel gedronken. Eerlijk gezegd heb ik zoveel gedronken dat ik me er niets, maar dan ook echt helemaal niets meer van kan herinneren... Nou nog wel van de ochtend en ook van de middag. Maar de avond ? Nee, helemaal niets. Misschien moet ik toch eens wat minder gaan drinken? Oh nee, dat is waar ook, ik doe niet aan goede voornemens ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben altijd erg blij als ik de jaarwisseling thuis kan meemaken. En met 2 hele jonge kinderen lukt dat erg goed. Gelukkig nieuwjaar!